![Trylma (wersja magnetyczna) (414) Trylma (wersja magnetyczna) (414)](/images/ac444/231000-232000/Trylma-wersja-magnetyczna-414_%5B231010%5D_480.jpg)
![Trylma (wersja magnetyczna) (414) Trylma (wersja magnetyczna) (414)](/images/ac444/231000-232000/Trylma-wersja-magnetyczna-414_%5B231011%5D_480.jpg)
![Trylma (wersja magnetyczna) (414) Trylma (wersja magnetyczna) (414)](/images/ac444/231000-232000/Trylma-wersja-magnetyczna-414_%5B231012%5D_480.jpg)
![Trylma (wersja magnetyczna) (414) Trylma (wersja magnetyczna) (414)](/images/ac444/231000-232000/Trylma-wersja-magnetyczna-414_%5B231013%5D_480.jpg)
![Trylma (wersja magnetyczna) (414) Trylma (wersja magnetyczna) (414)](/images/ac444/231000-232000/Trylma-wersja-magnetyczna-414_%5B231014%5D_480.jpg)
Trylma (wersja magnetyczna) (414)
Poznaj trylma wersja magnetyczna 414 - produkt, który został starannie stworzony przez Cayro. Z unikalnym kodem EAN - 8422878504145, gwarantuje oryginalność i autentyczność.
![](/upload/ac444/availability_statuses/outofstock4637deebfe482e.jpg)
📖 Opis od producenta / dystrybutora dla produktu Trylma (wersja magnetyczna) (414)
Gracze wykonują ruchy w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Każdy gracz w swojej turze, może przesunąć jeden ze swoich pionków na sąsiednie wolne pole (w dowolnym kierunku). Można także przeskoczyć pionek własny lub pionek jednego z przeciwników, jeśli po drugiej stronie przeskakiwanego pionka znajduje się wolne miejsce.
W jednym ruchu dozwolone jest również przeskoczenie kolejnych kilku pionków własnych lub przeciwników, jeżeli są one ustawione w jednej linii. Przeskakiwane pionki nie są zbijane. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy ustawił wszystkie swoje pionki w przeciwległym rogu gwiazdy.
Uwaga: prezentowany egzemplarz świetnie nadaje się w daleką podróż. Plansza i pionki połączone są magnesem, który powoduje że nie rozsypują się one podczas jazdy.
ZAWARTOŚĆ:
- plansza do gry
- 30 pionków
- instrukcja