• Makao Junior - Gra Karciana

Symbol: 7C0A-611B2
Czas realizacji 48 godzin
Brak towaru
12.80
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Dostępność Brak towaru
EAN 5907699069903
Zostaw telefon

Kto nie zna Makao? Każdy z nas w dzieciństwie spędzał mnóstwo czasu na doskonaleniu umiejętności gry w karty. Spraw, aby Twoje dziecko wspominało swoje młode lata, w taki sposób, jak Ty myślisz o swoich - pełne beztroskiej zabawy!

Zapoznaj je z tą klasyczną grą (tym razem, w nowej kolorowej wersji) i zyskaj pewność, że:

  • Nauczy się spostrzegawczości, która jest niezbędnym elementem każdej udanej gry w Makao.
  • Dowie się, jak wygląda rywalizacja, a dodatkowo nauczy się zarówno wygrywać, jak i przegrywać.
  • Spędzi świetne chwile w gronie najbliższych, ucząc się, bawiąc, a przede wszystkim zacieśniając więzy rodzinne.

 

Makao Junior składa się z 52 kart, a dodatkowo posiada instrukcję, dzięki której (jeśli zdążyłeś już zapomnieć) szybko przypomnisz sobie wszystkie zasady gry.

Zamów zestaw w tej chwili i zapewnij całej swojej rodzinie przyjemne chwile spędzone w gronie najbliższych.

 

I. Zawartość gry „Makao Junior"

Nasza gra to 52 sztuki kart:
- 9 kart czerwonych od 1 do 9,
- 9 kart niebieskich od 1 do 9,
- 9 kart żółtych od 1 do 9,
- 9 kart zielonych od 1 do 9,
- 4 karty „+1",
- 4 karty „+2" ,
- 4 karty „STOP",
- 4 karty „ZMIANA KOLORU".


II. Cel Gry Makao Junior
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się wszystkich swoich kart w każdej rundzie. Kto zrobi to jako pierwszy zwycięża


III. Przygotowanie do Gry Makao Junior
1. Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy.
2. Osoba rozdająca tasuje talię
i daje po 5 kart dla każdego gracza.
3. Pozostałe karty z talii tworzą
STOS LOSOWANIA.
4. Pierwszą kartę ze STOSU LOSOWANIA odkrywamy i rozpoczynamy grę.


IV. Przebieg Gry Makao Junior
Na odkrytą kartę tzw. STOS ROZGRYWKI następny z graczy (po lewej stronie od rozdającego) rzuca kartę ze swojej puli:
- karta ma taki sam numer i zwierzątko,
- karta ma taki sam kolor,
- karta AKCJI
(+1, +2, STOP, ZMIANA KOLORU).



V.Przykład rozgrywki Makao Junior

Na STOSIE ROZGRYWKI znajduje się zielona czwórka, następny z graczy może wyrzucić: dowolną zieloną kartę, czwórkę w dowolnym kolorze, kartę „+1" lub „+2" lub „STOP" w zielonym kolorze.

W każdym dowolnym momencie gry na każdy kolor można wyłożyć kartę "ZMIANA KOLORU". Gracz, który zmienia kolor ma prawo ustalić w jakim kolorze kontynuujemy dalszą grę.

Jeśli gracz nie ma karty, którą mógłby zagrać, musi dociągnąć kartę ze STOSU LOSOWANIA. Jeśli wylosowana karta pasuje do tej na STOSIE ROZGRYWKI, gracz zagrywa nią w tej samej rundzie. Gdy jednak karta nie pasuje, gracz pauzuje, a kolejka przechodzi na kolejną osobę.

Po wyłożeniu przedostatniej karty, gracz
musi krzyknąć „MAKAO". Jeśli tego nie zrobi, a inny gracz to zauważy, przyłapana osoba za karę dobiera dwie karty ze STOSU LOSOWANIA i gra toczy się dalej.

Runda kończy się, gdy jeden z graczy nie ma już żadnych kart.

Gdyby zabrakło kart na STOSIE LOSOWANIA tasujemy karty ze STOSU ROZGRYWKIYWKI i kontynuujemy zabawę.


VI.  KARTY AKCJI Makao Junior

Karta +2  
Jeśli gracz położy tą kartę, to następny gracz musi za karę wziąć dwie karty ze STOSU LOSOWANIA i traci kolejkę. Kartę tę wykładamy na kartę o takim samym kolorze lub inną kartę +2".

Karta +1
Spełnia taką samą funkcję jak „+2" tylko dobieramy jedną kartę.
Karta STOP (UFO)
Jeśli gracz położy tą kartę, to następny gracz traci kolejkę i ma postój. Można ją wyłożyć na dowolną kartę o tym samym kolorze lub inną kartę „STOP".

Karta ZMIANA KOLORU (PIRAT)
Gracz, który wykłada tą kartę ustala kolor, w którym będzie kontynuowana dalsza rozgrywka.  

 

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie